Monday, January 26, 2009

1 Lagi

 

Sekarang hanya tinggal satu lagi exam yg menanti sebelum semester satu melabuhkan tirai.Sepanjang mendiamkan diri ni sebenarnya banyak perkara nak dicoretkan tetapi ada perkara yg perlu saya tumpu lebih.Disini saya nk minta kalian doakan saya kejayaan dunia dan paling penting doakan kejayaan akhirat saya.

 

private_1_f8dcc694e65ecf519a6a1c29cb1a5e92a633e5dd95191bba6148dd6b32ec2c21lprivate_1_6d24cbc9c8d02c6eb160bfdfc01740186afef47f4545883b43aa6135f0e8d3b5l

Dekat Ummu Qays

Gambar ni sebenarnya lama dah cuma baru papar kt blog ni sebab saya baru ambil dari kawan saya.Gambar ini diambil rasanya awal bulan 12 tahun lepas ketika kami  yang terlibat dengan satu persembahan buat latihan kat sini iaitu ummu qays.Kat sini ada theater dan kami buat latihan kat situ.Saya pun taktau sangat sejarah ummu qays ni jadi tak boleh nak cerita panjang sini.

Klik sini kalau nak tengok gambar lagi.Tapi tak byk sangat.Masa tu saya terlupa bawa kamera.

No comments:

Post a Comment

komen dan pendapat amat dialu-alukan..