Wednesday, September 24, 2008

Luahan Rasa...

Hari in aku tertewas lagi.Sudah banyak kali aku tertewas kepada nafsu.Ampunilah dosa-dosaku Ya ALLAH.Walaupun sudah beberapa kali aku mengingatkan diri aku tentang dosa dan azab neraka tapi aku ambil enteng akan perkara itu.Ya ALLAH berikanlah petunjuk dan kurniakanlah keImanan dan keTaqwaan yang mendalam dalam diriku ini.Aku tahu hidup ini hanya ada 2 penamat iaitu syurga atau neraka dan tiada yang ketiga.Ya ALLAH berilah aku kekuatan untuk meneruskan hidup ini untuk memburu redhaMU.Kenapalah hati ini begitu kering dengan Iman,kenapa diri ini begitu sombong akanMu seolah-olah Engkau tidak wujud.Kurniakanlah aku kesedaran dan letakkan hijab jika aku ingin mendekati maksiat dan jauhilah aku dari maksiat kepadaMU Ya ALLAH.
Warkah ini menjadi saksi aku berjanji akan perang habis-habisan dengan syaitan dan nafsu dan warkah ini menjadi saksi aku tak akan biarkan nafsu merajai diri.
Ya ALLAH berikan aku kekuatan.

No comments:

Post a Comment

komen dan pendapat amat dialu-alukan..